Du hittar mycket av den information du behöver på vår hemsida: www.brfekoparken.se
Det finns tre alternativ som hanteras via kundservice på 020 222 222
1) Flytt av tjänst. Om vi levererar samma typ av tjänst på den utflyttande abonnentens nya adress så erbjuds den boende att flytta med sina tjänster.
2) Överlåtelse. Tjänster och utrustning kan skrivas över från den utflyttande abonnenten till den inflyttande om de båda undertecknar och skickar in vår överlåtelseblankett. Den finns att skriva ut här: https://mediearkivet.telenor.se/Data/mw/Pdf/TA921080.pdf
3) Avslut. Utflyttaren kan kontakta kundservice på för att säga upp sina tjänster. Vid avslut så kommer utlånad utrustning krävas i retur. När inflyttaren kommer till bostaden så kan denne beställa ut ny utrustning via kundservice.
Observera att vi har abonnemang genom vår Samfällighet som heter ÅSFF. Ni kan ange detta vid kontakt med Telenor (Ni kan ange att BRF Ekoparken ingår i samfälligheten).
Vid övriga frågor kan du alltid mejla styrelsen på boende@brfekoparken.se