Det finns tre alternativ som hanteras via kundservice på 020 222 222
1) Flytt av tjänst. Om vi levererar samma typ av tjänst på den utflyttande abonnentens nya adress så erbjuds den boende att flytta med sina tjänster.
2) Överlåtelse. Tjänster och utrustning kan skrivas över från den utflyttande abonnenten till den inflyttande om de båda undertecknar och skickar in vår överlåtelseblankett. Den finns att skriva ut här: https://mediearkivet.telenor.se/Data/mw/Pdf/TA921080.pdf
3) Avslut. Utflyttaren kan kontakta kundservice på för att säga upp sina tjänster. Vid avslut så kommer utlånad utrustning krävas i retur. När inflyttaren kommer till bostaden så kan denne beställa ut ny utrustning via kundservice.
I vissa särskilda fall så står utrustningen på fastighetsägaren/föreningen, vilket är i vårt fall och vår BRF Ekoparken. I de fallen så ska inte den boende flytta med eller returnera utrustningen vid utflytt. Kundservice kommer informera om detta vid kontakt. Observera att vi har abonemang genom vår Samfällighet som heter ÅSFF. Ni kan ange detta vid kontakt med Telenor ( Ni kan ange att BRF Ekoparken ingår i samfälligheten)
Renoveringar