Felanmälan
Från och med 2021-11-01 kommer Nabo fastighetsförvaltning att ta över drift och skötsel i vår fastighet.
Drift och skötsel
Ärende
|
Öppettider
|
Telefon
|
E-post
|
|
|
|
|
Felanmälan
|
07.00-16.00
|
010-288 00 26
|
felanmalan@nabo.se
|
|
|
|
|
Avgifter, hyror & kontrakt
|
09.00-11.30
|
010-288 00 27
|
avgifthyra@nabo.se
|
|
|
|
|
Jour vardagar *
|
16.00-07.00
|
010-288 00 26
|
|
|
|
|
|
Jour helger*
|
Dygnet runt
|
010-288 00 26
|
|
|
|
|
|
Växel
|
07.00-16.00
|
010-288 00 00
|
info@nabo.se
|
|
|
|
|
*Observera att ärenden på jourtid debiteras extra.
Alla felanmälningar ska göras via Nabo i första hand, förutom hissar, internet och TV.
Vid felanmälningar "om föreningen ska betala" skicka informationen även till:
boende@brfekoparken.se, Så styrelsen känner till felanmälan och kan göra uppföljning om den inte åtgärdats.
Hissar
0771 - 50 00 00 Bemannat dygnet runt
Kontrollera gärna först om hissdörren inte fastnad i någon plan pga grus eller hinder.
Inpassering och låssystem
Felanmälan görs via Nabo som kontaktar Bysmeden Lås AB som är vår lokala servicepartner om det blir något fel.
Internet
OWNIT
08-525 07 300 https://www.ownit.se
TV
Telenor
020-22 22 22 https://www.telenor.se
---------------------------------------------------------------------------------------