Felanmälan
Nabo fastighetsförvaltning sköter drift och underhåll av vår fastighet.
Drift och skötsel
Ärende
|
Öppettider
|
Telefon
|
E-post
|
|
|
|
|
Felanmälan
|
07.00-16.00
|
010-288 00 26
|
felanmalan@nabo.se
|
|
|
|
|
Avgifter, hyror & kontrakt
|
09.00-11.30
|
010-288 00 27
|
avgifthyra@nabo.se
|
|
|
|
|
Jour vardagar *
|
16.00-07.00
|
010-288 00 26
|
|
|
|
|
|
Jour helger*
|
Dygnet runt
|
010-288 00 26
|
|
|
|
|
|
Växel
|
07.00-16.00
|
010-288 00 00
|
info@nabo.se
|
|
|
|
|
*Observera att ärenden på jourtid debiteras extra.
Alla felanmälningar ska göras via Nabo, förutom hissar, internet och TV samt de blåa taggar och porttelefoni.
Vid felanmälningar "om ni anmäler att föreningen ska betala" skicka informationen även till:
boende@brfekoparken.se, Så styrelsen känner till felanmälan och kan göra uppföljning.
Hissar
0771 - 50 00 00 Bemannat dygnet runt
Kontrollera gärna först om hissdörren inte fastnad i någon plan pga grus eller hinder.
Inpassering och låssystem
Taggar för att öppna dörrar till entren, källarförråd, tvättstuga smat porttelefonen tillhandahålls av styrelsen. maila till: boende@brfekoparken.se
Övriga fel på låsen ska felanmälas till Nabo som kontaktar Låsservice eller Aptussystemt vid behov.
Internet
OWNIT
08-525 07 300 https://www.ownit.se
TV
Telenor
020-22 22 22 https://www.telenor.se
---------------------------------------------------------------------------------------